 |
kemper-club forum
Място за комуникация и споделяне на идеи, мероприятия и мнения на хора запленени от страстта наречена кемпер. Да погледнем живота от хубавата му страна!
|
ПЪРВО ПРОЧЕТИ ТОВА!
В този форум се комуникира на БЪЛГАРСКИ ЕЗИК, пише се на КИРИЛИЦА и моля НЕ СЕ ОТКЛОНЯВАЙТЕ от това правило! |
Уважавайте другите, за да уважават и вас! Бъдете преди всичко ХОРА, не примати! |
Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
Gunner
Регистриран на: 30 Окт 2015 Мнения: 53
|
Пуснато на: Чет Дек 21, 2017 2:39 pm Заглавие: |
|
|
Ако си бил с Валео, сложи Валео, аз така постъпих! |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Тонин

Регистриран на: 21 Фев 2017 Мнения: 78 Местожителство: Русе
|
Пуснато на: Чет Дек 21, 2017 6:56 pm Заглавие: |
|
|
Валеото да ми го подаряват няма да го сложа. Автърмаркет Валео няма нищо общо със заводското.  |
|
Върнете се в началото |
|
 |
toti66
Регистриран на: 20 Юли 2009 Мнения: 49 Местожителство: BG софия
|
Пуснато на: Сря Яну 10, 2018 6:00 pm Заглавие: По принцип има усилени съединители, но за този модел едва ли |
|
|
Усилените съединители имат разлика в демферните пружини, някой са с по дебели, а други с повече броя. Като се свали , най- добре ще се види. Ако са същите , като тези който предлагат няма проблем. Иначе при по евтините съединители, човек може да попадне и на рециклирани модели. Трябва да се гледа внимателно как изглажда, дали е боядисан добре и т.н. Аз мога да помогна с добра цена за такъв съединител, ако го има в ТЕХ КО София. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Любомир Мечков

Регистриран на: 20 Яну 2014 Мнения: 1243
|
Пуснато на: Сря Яну 10, 2018 7:04 pm Заглавие: |
|
|
Бях се зарекъл да не пиша точно в тази тема, защото имам смесени чувства... Ама тегое...
Нямам идея има или няма по-усилен. Аз, обаче не купувам от Евро07 или Ауто Плюс такива неща. А директно от представителството и, понеже ми е близо - директно от Пежо... Фиат, Ситроен, Пежо - все тая. Това нещо се сменя ужасно с обратен чук като се извади вилката или чупене на обратния лагер. Работата не е никак лесна... Не си заслужава такава гимнастика и най-накрая да се монтира боклук, който може да повреди дори и маховика. А тези 150 лева, които се коментират... При мен за 150 лева евентуааално мога да се съглася да сменя полуоската и то, ако не е Макси база .
За LUK, молим ви се, те са само за първично вграждане, това тука, което продават за LUK е рециклиран боклук и лично аз се опарих, но не за бус, а за автомобил.
И, по мое мнение не толкова товарът оказва влияние на съединителя, колкото задкормилното устройство. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
ogromnii

Регистриран на: 22 Ное 2008 Мнения: 1178 Местожителство: софия
|
Пуснато на: Сря Яну 10, 2018 9:48 pm Заглавие: |
|
|
Ако оста на вилката е ръждясала или не излиза по друга причина болтовете на притискателния могат да се развият през маншона на вилката и да се свали кутията със съединителя, след което да се "обработва" на масата...  |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Любомир Мечков

Регистриран на: 20 Яну 2014 Мнения: 1243
|
Пуснато на: Сря Яну 10, 2018 9:55 pm Заглавие: |
|
|
ogromnii написа: |
Ако оста на вилката е ръждясала или не излиза по друга причина болтовете на притискателния могат да се развият през маншона на вилката и да се свали кутията със съединителя, след което да се "обработва" на масата...  |
Може, това е чудесно, но не ми се е налагало, имам опит с 4-5 такива. На всичките им излизаха вилките като тапи с обратен чук за полуоска на жигули, приспособен за нов живот
Но тогава мой колега ми каза, че, ако е достатъчно опечен лагерът, може с удар по корпуса да се счупи. Но реших, че това е прекалено аборигенско, а и от де да знам дали лагерът "се е опекъл"...
Но съединител само от Пежо и беше към 670 лева. Не помня нито марка нито нищо. Но май беше каквото сваляме, такова качваме. С едни розови маркери... |
|
Върнете се в началото |
|
 |
АннаДим

Регистриран на: 21 Фев 2017 Мнения: 53
|
Пуснато на: Пет Яну 12, 2018 8:16 am Заглавие: |
|
|
Като ви чета коментарите за ремонта и се стресирам Колебанията ми са големи Машината е на 56 к и все се чудя дали е възможно чак толкова да се износи , че да е за смяна Ама и се страхувам да не ме остави някъде
Макар , че "оставането" не става изведнъж |
|
Върнете се в началото |
|
 |
chicken
Регистриран на: 13 Сеп 2016 Мнения: 1636 Местожителство: София
|
Пуснато на: Пет Яну 12, 2018 8:42 am Заглавие: |
|
|
Както каза Мечков, зависи и от задкормилното Преди години купихме едно Ситроенче на 60000. Тъкмо му беше свършила гаранцията, първи собственик. Кака, която на него се е учила да кара из София... Ами съединителя си беше за смяна. Това е карало 60000 на полусъединител И както беше за смяна, та едва се довлякох до сервиза. С противогаз
Сегашната ми двутонна дизелова Тойота е със съединител за смяна. От над 30000 километра. От които 9 с каравана, а половината от останалите софийско градско... Два пъти замириса при маневри с караваната.... Ще го сменя някой ден, тези дни, че досадно му скрибуцат пружините при превключване... А и превключването стана досадно... А и ще счупя нещо накрая... Но никога няма да свърши като на Ситроена... |
|
Върнете се в началото |
|
 |
АннаДим

Регистриран на: 21 Фев 2017 Мнения: 53
|
Пуснато на: Пет Яну 12, 2018 9:11 am Заглавие: |
|
|
chicken написа: |
Както каза Мечков, зависи и от задкормилното Преди години купихме едно Ситроенче на 60000. Тъкмо му беше свършила гаранцията, първи собственик. Кака, която на него се е учила да кара из София... Ами съединителя си беше за смяна. Това е карало 60000 на полусъединител И както беше за смяна, та едва се довлякох до сервиза. С противогаз
Сегашната ми двутонна дизелова Тойота е със съединител за смяна. От над 30000 километра. От които 9 с каравана, а половината от останалите софийско градско... Два пъти замириса при маневри с караваната.... Ще го сменя някой ден, тези дни, че досадно му скрибуцат пружините при превключване... А и превключването стана досадно... А и ще счупя нещо накрая... Но никога няма да свърши като на Ситроена... |
Един път замириса ,но провокирано от мен да го пробвам. Включването засега не е проблем /от скорост на скорост/ градско не карам Съединителя отделя "горе". За сравнение личният автомобил /Шкода/ смених съединител на 220 к защото започнах много трудно да включвам първа и задна . Оригиналният доколкото знам беше Закс и ме изкара тези 220 к "Новият" е LUK ...Вече съм на 290 к/или 70 к след смяната и пак започват тези проблеми...Та както каза един колега по горе това което се слага при сглобяването на автомобила не е това което е предназначено за ремонт и подмяна.... |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Любомир Мечков

Регистриран на: 20 Яну 2014 Мнения: 1243
|
Пуснато на: Пет Яну 12, 2018 9:29 am Заглавие: |
|
|
Съединителите на тези машини винаги са по-"горе". Ако за момента няма повече оплаквания - не го пипайте. Когато феродото се запали, то се пали само най-горният слой, който контактува с притискателя и маховика. Твърде вероятно е да се "самопочисти". Но, ако се е запалил порядъчно и започнат да падат феродови фрагменти - нов е най-добре. Купувайте съединител по номер на рамата от вносителя, за да ви е мирна главата. Лично аз съм се напатил от повечето фирми, предлагащи авто части. Не си заслужава да се спести от 200-300 лева, ако в един момент вместо почивка, получим "уникалната" възможност за пътна помощ. Както и втори път плащане на труд. Цената, спрямо спестеното ще е поне 3.14 пъти по-висока. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
loveforever Администратор


Регистриран на: 29 Сеп 2007 Мнения: 6471 Местожителство: София
|
Пуснато на: Пет Яну 12, 2018 11:22 am Заглавие: |
|
|
Много зависи как е каран кемпера.
Нашия съединител го сменяхме малко след като бяхме купили кемпера, който беше тогава на 4 години и 88000км. От смяната до сега са минали 10 години и сме навъртели с новия още 110000км без никакви индикации за износване, но и кемпера се кара максимално щадящо в тая насока. _________________ Магия в лилаво |
|
Върнете се в началото |
|
 |
North wind Клубен член с кемпер


Регистриран на: 29 Ное 2013 Мнения: 1013 Местожителство: Пловдив
|
Пуснато на: Пет Яну 12, 2018 5:41 pm Заглавие: |
|
|
loveforever написа: |
Много зависи как е каран кемпера.
Нашия съединител го сменяхме малко след като бяхме купили кемпера, който беше тогава на 4 години и 88000км. От смяната до сега са минали 10 години и сме навъртели с новия още 110000км без никакви индикации за износване, но и кемпера се кара максимално щадящо в тая насока. |
Да можех да се похваля и аз със същото ...
 _________________ Търсиш път! За какво ти е? |
|
Върнете се в началото |
|
 |
АннаДим

Регистриран на: 21 Фев 2017 Мнения: 53
|
Пуснато на: Пон Яну 15, 2018 9:10 am Заглавие: |
|
|
Любомир Мечков написа: |
Съединителите на тези машини винаги са по-"горе". Ако за момента няма повече оплаквания - не го пипайте. Когато феродото се запали, то се пали само най-горният слой, който контактува с притискателя и маховика. Твърде вероятно е да се "самопочисти". Но, ако се е запалил порядъчно и започнат да падат феродови фрагменти - нов е най-добре. Купувайте съединител по номер на рамата от вносителя, за да ви е мирна главата. Лично аз съм се напатил от повечето фирми, предлагащи авто части. Не си заслужава да се спести от 200-300 лева, ако в един момент вместо почивка, получим "уникалната" възможност за пътна помощ. Както и втори път плащане на труд. Цената, спрямо спестеното ще е поне 3.14 пъти по-висока. |
Говорих направо с Фиат България и оттам ще купя същият съединител /500+ лева/ Сега остава да убедя сервиза ,който съм избрал /ако реша на 100%/ да го смени щото те имат една табела като билборд , че не работят с части на клиента ...Чакам малко да се стопли да го юрна напред назад да реша какво да правя |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Любомир Мечков

Регистриран на: 20 Яну 2014 Мнения: 1243
|
Пуснато на: Пон Яну 15, 2018 10:18 am Заглавие: |
|
|
АннаДим написа: |
Говорих направо с Фиат България и оттам ще купя същият съединител /500+ лева/ Сега остава да убедя сервиза ,който съм избрал /ако реша на 100%/ да го смени щото те имат една табела като билборд , че не работят с части на клиента ...Чакам малко да се стопли да го юрна напред назад да реша какво да правя |
Това е най-правилното решение ! В Пежо е по-скъп, по спомен към 670 лева беше комплект с лагер. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Тодор Василев
Регистриран на: 03 Май 2016 Мнения: 272
|
Пуснато на: Пон Яну 15, 2018 11:04 am Заглавие: |
|
|
АннаДим написа: |
Любомир Мечков написа: |
Съединителите на тези машини винаги са по-"горе". Ако за момента няма повече оплаквания - не го пипайте. Когато феродото се запали, то се пали само най-горният слой, който контактува с притискателя и маховика. Твърде вероятно е да се "самопочисти". Но, ако се е запалил порядъчно и започнат да падат феродови фрагменти - нов е най-добре. Купувайте съединител по номер на рамата от вносителя, за да ви е мирна главата. Лично аз съм се напатил от повечето фирми, предлагащи авто части. Не си заслужава да се спести от 200-300 лева, ако в един момент вместо почивка, получим "уникалната" възможност за пътна помощ. Както и втори път плащане на труд. Цената, спрямо спестеното ще е поне 3.14 пъти по-висока. |
Говорих направо с Фиат България и оттам ще купя същият съединител /500+ лева/ Сега остава да убедя сервиза ,който съм избрал /ако реша на 100%/ да го смени щото те имат една табела като билборд , че не работят с части на клиента ...Чакам малко да се стопли да го юрна напред назад да реша какво да правя |
Хора защо се занимавате с неща които са работа на други хора( автосервизите ).
Сега Фиат България ще вземат съединителя от ТиН Кар примерно и ще ти го препродадат.  |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|
 |
kemper-club forum Форуми
-> Резервни части, ремонти, аварии |
Часовете са според зоната GMT + 2 Часа Иди на страница Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Следваща
|
Страница 4 от 9 |
|
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети
|
|