kemper-club forum Форуми kemper-club forum
Място за комуникация и споделяне на идеи, мероприятия и мнения на хора запленени от страстта наречена кемпер. Да погледнем живота от хубавата му страна!
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрация 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

ПЪРВО ПРОЧЕТИ ТОВА!

В този форум се комуникира на БЪЛГАРСКИ ЕЗИК, пише се на КИРИЛИЦА и моля НЕ СЕ ОТКЛОНЯВАЙТЕ от това правило!
Уважавайте другите, за да уважават и вас! Бъдете преди всичко ХОРА, не примати!
Монтаж на въздушни възглавници ...
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    kemper-club forum Форуми -> Направи си сам
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
стоян70



Регистриран на: 13 Сеп 2016
Мнения: 274
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Нед Мар 26, 2017 8:20 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Да - прав си брат. Имат вътре тампони. Сега погледнах схемата с чертежа и размерите им. В най събрано положение са 80мм . Като ги настъпя не се събират докрай...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Кемпер / Каравана
стоян70



Регистриран на: 13 Сеп 2016
Мнения: 274
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Нед Мар 26, 2017 8:27 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Интересно ми е друго...
Този които ми поиска 1200 лв за монтажа , виждам го че е онлайн във форума , а нито веднъж не посмя да изкаже мнението си..Чете темата и вероятно се чувства неловко... Споко човече - не съм злопаметен и не съм дребна душица...Като се видим някъде по сбирките , ще те потърся и намеря да те почерпя и да се запознаем лично...
Само Турбото дето ми поиска 800 лв се включи след снимките.
Моите уважения към него. Адмирации , че не се покри като мишок като другия - 1200 левовия майстор. Никога няма да му се разсърдя. Надявам се , че мога да разчитам на него когато ми се наложи , та дори и за съвет..
Защото планина с планина не могат да се срещнат , а човек с човек се срещат...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Кемпер / Каравана
Любомир Мечков



Регистриран на: 20 Яну 2014
Мнения: 1400

МнениеПуснато на: Нед Мар 26, 2017 9:19 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Аз имам оферта за 1200 лева от нашите момчета тук, но тя е далеч от това, което правиш ти. Тя е с възглавници Рубена, сглобяеми, тъч скриин дисплей, контролер, пневматичен разпределител с Ел. Клапани, компресор, инсталация, монтаж. Твоят сетъп тук в София струва точно 690 лева, пак с възглавници Рубена, нямащи общо с гафарските. Комплектът включва планки, греди, стойки, плочка с качествени манометри, вентили, инсталация и монтаж. Снимки ще постна след малко.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Любомир Мечков



Регистриран на: 20 Яну 2014
Мнения: 1400

МнениеПуснато на: Нед Мар 26, 2017 3:26 pm    Заглавие: Отговорете с цитат







Ето и на твоята база монтирани:





Можеше да ги видиш в една друга тема, в която бях пуснал линк, ама един от най-вървежните в този форум - Kvp155 ми направи забележка, че си правя реклама. Тогава и тази тема нямаше да я има, на лични можеше да покомуникираме и да не се правим на олигофрени тук.
Ние, обаче си заслужаваме теглото, не знаеме откъде какво може да се почерпи от инфо, да го откраднем, дадено ни на тепсия. Виждаме само това, за което можем да направиме скандал. Да направим забележка, за да са си начешаме егото.
Колегата Турбо с право е поискал 800 лева, защото при тебе всичко е изнесено и не става по най-стандартния начин. Аз го разбирам и него за заварките, но не ме е срам да си призная, че аз също бих заварил планките, защото ми се струва, че със скоби, ще се изместят по оста на моста. Просто се разбрахме и по-горе, че вече не работим само във вертикална посока като сили.

И ще се потретя - не толкова трудът е различен, за първите три снимки, хората взеха 90 лева. Нормално - всичко беше направено да стане за точно този модел, само два въпроса ми зададоха и долетяха с всичко необходимо. Перфектна изработка на стойки, крепежи, плочката с манометрите също е ювелирно изпълнение. Тя не е елементарна, правена е от цяла отливка с всичките му професионални тапи, отвори и тн. Възглавниците... Възглавниците приятелю са от друга планета. Ще се потретя - аз също съм с такива като твоите, разликата я правя абсолютно обективно.

Единственият минус на първите три снимки е невъзможността за горно пълнене, ама другото е "Магазин", вижда се отлично. Нямам снимки от крайното изпълнение, защото сложих и метални спирали против сгъване на шлаухите. Макар, че на снимките е видно - те са прозрачни и гъвкави, подбрани за случая. Когато дойде времето да потренират тези момчета на преклонна възраст Mim по моя кемпер, ще снимам и контролерите и компресора и тъч скрийна и вградените в амортесьорите възглавници. Също и пневматичтия разпределител с клапаните. Тогава колегата North wind ще се изкефи, а Kvp155 ще тропне гневно с краче, че си правя пак реклама
Very Happy
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
стоян70



Регистриран на: 13 Сеп 2016
Мнения: 274
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Нед Мар 26, 2017 4:17 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Любо - ти не ме изненадваш вече , че всичко което е написано от теб е така и точно така. За това аз ти имам уважението - макар и виртуално.
Първите три снимки не са за моята база. Другите снимки са действително за моята база, но с по-тясни възглавници. Не видях съда за мръсната вода , но предполагам , че дори и да го има възглавниците ще се съберат вертикално над моста...
Иначе това с тъча и контролера и компресора - естествено , че ми харесва. То кой не харесва такива неща...
Ето го и полу финала

Тук възглавницата е без въздух. В смачкано положение разстоянието между ресьора е около 9 см. В напомпено положение се стиснява и повдига и разстоянието между възглавницата и ресора подминава 13 см..

Ето и шевовете по планките

Това е полуфинала

Написах полу финал , защото забравих гофретата дето ще са върху тръбичките . Те ще вървят и ще бъдат прихванати към купето за предварително подготвените места /заварени гайки по шасито / със кабелни превръзки...Това ще се случи и със спирачната тръбичка - дето малко я поразместих...
Изводите на вентилите - ще ги сложа отзад . Близо до ябълката на теглича от двете страни - полу скрити и лесно достъпни. Така ще ми е по-лесно с едно минаване отзад , да обслужвам и двата вентила. Пък и да видя отзад къде е по- натоварен и да компенсирам . Или пък да нивелирам ако се наложи...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Кемпер / Каравана
стоян70



Регистриран на: 13 Сеп 2016
Мнения: 274
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Нед Мар 26, 2017 4:39 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Те това е от мен по темата.
Ще има още няколко снимки . Една във сегашния виснал клиренс със ролетката в см, и още една със напомпени възглавници макс клиренс.
И финална снимка с прихванатото положение отдолу...
Надявам се да съм бил полезен. Също така се надявам ако съм издразнил някой - да бъда извинен.
Благодарности на Любо за полезните съвети - ОГРОМНИ БЛАГОДАРНОСТИ
Благодарности на Тодор за всичко което писа - и си е прав... Very Happy
Благодарности на Турбото и колегата за 1200 те лева , че ми отвориха очите относно цените за тая екстра.
Благодарности на всички , които се заяждаха с мен. Правили са го без зли мисли към мен - просто да върви темата - и темата вървеше... Very Happy
Благодарности и към всички които писаха в темата ми , с което ме удостоиха с вниманието си...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Кемпер / Каравана
Тодор Василев



Регистриран на: 03 Май 2016
Мнения: 356

МнениеПуснато на: Нед Мар 26, 2017 4:58 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Малко избързваш.
Можеш да кажеш че си готов едва след като покараш малко поне кемпера с напомпани възглавници. И кажеш какво става на 1-2 и т.н..бара.
Това че благодариш значи ли че не искаш да чуеш повече мнения.
Ако е така ще си замълча.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
стоян70



Регистриран на: 13 Сеп 2016
Мнения: 274
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Нед Мар 26, 2017 5:19 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Тодоре - наистина не съм карал с възглавниците.
Откакто го взех карал съм кемпера едва 20 тина километра до Ангел от Перущица , дето ми монтира новата баня и тоалетна. Тогава имаше сняг и немога да преценя - ни скорост , ни стабилност... Първи кемпер ми е ...
Така , че няма да имам база на сравнение със и без възглавниците.
Какво трябва да очаквам при напомпени на тия барове ?
Естествено , че искам да знам мненията Ви и коментарите и какви ще са последствията.


Последната промяна е направена от стоян70 на Нед Мар 26, 2017 9:14 pm; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Кемпер / Каравана
rozovslon



Регистриран на: 20 Яну 2014
Мнения: 989

МнениеПуснато на: Нед Мар 26, 2017 8:21 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

И все пак не разбирам най-важното!
И то е: Ако те кефи, ти да направиш нещо по кемпера и си достатъчно компетентен и сръчен да го стори, защо да не се изкефиш, а да дюмбелстваш докато шкембето ти се превръща в престилка?

За мен работата по кемпера е част от общото удоволствие.

То е същото като да наловим октоподи, риба и миди и да си сготвим средиземноморска вечеря и да похапнем и пийнем бяло винце докато се наслаждаваме на залеза и синьото море.

Къмпингарството с кемпер не е далавера, а начин на живот, поне за нас.
Щото като чета някои мнения и си мисля, че голяма част от "юзерите" очакват някакъв келепирец.
Ама тия надежди са кратки, щото реалността е съвсем друга.

Поздравления за стоян70!
Ето така се прави!!!

Поздрави и успех!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Кемпер / Каравана
Тодор Василев



Регистриран на: 03 Май 2016
Мнения: 356

МнениеПуснато на: Пон Мар 27, 2017 11:48 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Сега да обобщим.
Първото нещо което ми прави лошо впечатление е
че си заварявал по надлъжната носеща греда на
шасито .
Това значи че ръждата вече работи и за 3-4 години тази греда ще
изгние и ще се наложи да разчиташ на шкафовете.Демек ще се прекърши
което е пълна разсипия на кемпера.
Къде видя подобен монтаж на възглавници всички които съм виждал
са закрепени с планки и болтове .
Второ то е че тези планки са много изнесени и постояно ще усукват моста
възможно е да почнат да се охлабват ресорите и дори да счупиш лист.
На Мечков на снимките ясно се вижда как възглавниците са в центъра на моста .
Третото е че тези възглавници са доста свити така както сте ги поставили ,това виждам от снимките може и да бъркам .
Не разбирам от възглавници но разбирам от окачвания на коли и според мене трябва да работи на средата на работния си ход .
Тази възглавница ако я напомпаш да застане в средата на работния и ход кемпера ще се навири Като САМОКОВСКИ МОСКВИЧ с шпренгвани ресори и ще друса така че ще ти се разпаднат шкафовете вътре(и само пластмасова посуда).
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Тодор Василев



Регистриран на: 03 Май 2016
Мнения: 356

МнениеПуснато на: Пон Мар 27, 2017 12:00 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Та да направим равносметка .
Казваш че си дал 150 лв. за части .
Нямаш компресор +100лв.
Нямаш манометри и маркучи +70лв.
Нямаш управление +100лв.Вероятно цените на изброените неща е по висока нямам идея някои да ме поправи ако бъркам.
Трима човека сте ги правили 6 часа по северозападнала схема по 10лв. на час 60лв.Което прави по 20 лв. на човек за цял ден.
Загубил си поне 3-4 часа в обикалаяне за планки части и т.н. още 40 лв
по северозападнала схема по 10 лв. на час.
ПО МОИ ХАЛВАДЖИСКИ сметки 520 лв..ако беше направил нещо подобно на това което са ти предлагали за 800лв..
А ти си направил едно голямо нищо и си усрал кемпера за винаги.
Предлагам ти да поправиш заглавието на темата и на ЛС да се извиниш на всички маистори дето си звънял и намесил в тази простотия.


Последната промяна е направена от Тодор Василев на Пон Мар 27, 2017 12:11 pm; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
loveforever
Администратор
Администратор


Регистриран на: 29 Сеп 2007
Мнения: 6556
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Мар 27, 2017 1:01 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Моля не намесвайте политиката да не се налага да трия!



Я, да ви дам малко цифри и впечатления от нашите възглавници за съпоставка.

- комплект възглавници Голдшмит заедно с всичко нужно за монтажа - 800лв
- Труд за монтажа - 200лв

Подобрявят возията, повдигат задницата така, че да не увисва. Понякога спадат леко, нерегулярно, но ако няма сложен манометър следенето на това е доста досадно. Ползвали сме ги и веднъж за спомагане източването на резервоара в един къмпинг, където шахтата за източване беше така направена, че като заходиш над нея и ти се вирва задницата. Ако нямахме компресор сигурно след източването трябваше да търсим бензиностанция за да ги помпаме или да не ги спускаме и да си караме с половин пълен резервоар. Mim

В комплекта на Голдшмит имаше и компресор и манометър, но възглавниците бяха предвидени за монтаж в общ кръг. По-добрия вариант е да са отделени. Всяка възглавница да може да се помпа и спуска самостоятелно. За тази гимнастика само материалите допълнително бяха към 200лв. И понеже преди да ги разделим ги карахме общо свързани 4-5 години. Мога да кажа че определено разделянето си заслужава и като удобство, и като стабилност в движение, и като комфорт на возене. Това последното като идея за който му е мерак.
_________________
Магия в лилаво
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя Кемпер / Каравана
Любомир Мечков



Регистриран на: 20 Яну 2014
Мнения: 1400

МнениеПуснато на: Пон Мар 27, 2017 1:24 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Общото пълнене на възглавниците е сигурен недостатък и причина за нестабилност по завоите. Натоварената възглавница вдига налягане към разтоварената и е на лице допълнително накланяне, точно, накъдето не трябва.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
стоян70



Регистриран на: 13 Сеп 2016
Мнения: 274
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Пон Сеп 11, 2017 9:36 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

И така до момента навъртях около 6 000 км с въпросните възглавници. След внимателно оглеждане прецених , че няма поражения както по заварките , така и изкълчване по възглавниците. Съдействал съм на няколко колеги да им изпратя от тези възглавници и се надявам и те да са нямали проблеми.
Последния комплект които изпратих е вече със черни шпилки и на цена 58 лв едната...Даже чаках няколко дена , да доставят от Турция , че бяха посвършили..
Едната ми спадаше за около 10 тина дена , но един ден в Гърция я нарочих да я прегледам със сапунена вода . Оказа се , че спада от връзката към винтила. Нямах тефлонова лента и овъртях резбата с изолирбанд ...Помпя ги с компресорчето дето го нося за гумите - по пазарчетата ги има за 40 тина лева.
По отношение на возията като напълня отзад 200 литровия съд за вода ги помпя на 2.0 атм. Над 2.0 атм щръква отзад като житен бегач. После на прибиране без водата ги спадам на 1.5 , че да вози меко.
Колега дето има база на сравнение и е карал преди без възглавници , сподели , че има голяма разлика във стабилността при завоите.
Та за тоя сезон мисля , че си струват инвестицията - макар да са долнопробна турска марка..
Все мисля , че ще изкарат и догодина.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Кемпер / Каравана
petkovic



Регистриран на: 30 Авг 2012
Мнения: 132
Местожителство: B.G. Асеновград

МнениеПуснато на: Сря Окт 18, 2017 3:53 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Колега аз също съм решил да стабилизирам кастенвагена за това ще помоля да споделиш от къде купуваш възглавниците. Аз съм от Асеновград.
Благодаря
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Кемпер / Каравана
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    kemper-club forum Форуми -> Направи си сам Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Следваща
Страница 7 от 8

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov