kemper-club forum Форуми kemper-club forum
Място за комуникация и споделяне на идеи, мероприятия и мнения на хора запленени от страстта наречена кемпер. Да погледнем живота от хубавата му страна!
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрация 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

ПЪРВО ПРОЧЕТИ ТОВА!

В този форум се комуникира на БЪЛГАРСКИ ЕЗИК, пише се на КИРИЛИЦА и моля НЕ СЕ ОТКЛОНЯВАЙТЕ от това правило!
Уважавайте другите, за да уважават и вас! Бъдете преди всичко ХОРА, не примати!
Бойлер обединена.
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    kemper-club forum Форуми -> Резервни части, ремонти, аварии
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
pafko



Регистриран на: 01 Авг 2012
Мнения: 6
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пет Ное 09, 2012 11:31 pm    Заглавие: carver cascade 2 Отговорете с цитат

Здравейте,
Някой да има като моя бойлер и да е имал решение на моя проблем? Пробвахме какво ли не .. НЯМА И НЯМА !!Разпоихме почти всичко "важно" по-платката дето е под бойлера .. тествахме как ли не .... газ има .. ток има ...какво майка си иска ?!&@#*@#??Все едно клапана казва че няма газ и край .. тоя клапан само електрически ли е или мери и налягането на газта?Някой има ли такава платка да тествам .. или поне идея какво може да е да тествам??
Благодаря предварително Smile

[img] http://prikachi.com/images.php?images/721/5475721B.jpg [/img]

[img] http://prikachi.com/images.php?images/725/5475725q.jpg [/img]

[img] http://prikachi.com/images.php?images/729/5475729H.jpg [/img]

[img] http://prikachi.com/images.php?images/730/5475730R.jpg [/img]

[img] http://prikachi.com/images.php?images/737/5475737e.jpg [/img]
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя Кемпер / Каравана
ls1
Клубен член с кемпер
Клубен член с кемпер


Регистриран на: 04 Фев 2008
Мнения: 4251
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пет Ное 09, 2012 11:55 pm    Заглавие: Re: carver cascade 2 Отговорете с цитат

pafko написа:
Здравейте,
Някой да има като моя бойлер и да е имал решение на моя проблем? Пробвахме какво ли не .. НЯМА И НЯМА !!Разпоихме почти всичко "важно" по-платката дето е под бойлера .. тествахме как ли не .... газ има .. ток има ...какво майка си иска ?!&@#*@#??Все едно клапана казва че няма газ и край .. тоя клапан само електрически ли е или мери и налягането на газта?Някой има ли такава платка да тествам .. или поне идея какво може да е да тествам??
Благодаря предварително Smile











Като не мога да помогна за бойлера, нека помогна за снимките. Smile
_________________
Вяра, Мартин и малката Вероника
Мерцедес Бенц 207D '80
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Кемпер / Каравана
mulenceto



Регистриран на: 22 Май 2012
Мнения: 1147
Местожителство: София, ама е от Варна :)

МнениеПуснато на: Съб Ное 10, 2012 8:12 am    Заглавие: Re: carver cascade 2 Отговорете с цитат

pafko написа:
Здравейте,
Някой да има като моя бойлер и да е имал решение на моя проблем? Пробвахме какво ли не .. НЯМА И НЯМА !!Разпоихме почти всичко "важно" по-платката дето е под бойлера .. тествахме как ли не .... газ има .. ток има ...какво майка си иска ?!&@#*@#??Все едно клапана казва че няма газ и край .. тоя клапан само електрически ли е или мери и налягането на газта?Някой има ли такава платка да тествам .. или поне идея какво може да е да тествам??
Благодаря предварително Smile


Докато си търсих бойлер се рових по форумите и за английските и на теория знам нещо за тях.
Според мен, клапана не мери налягане, а просто отваря за нужната мощност/дебит, които се управляват от платката.
Проверихте ли дали отваря клапана при подадено напрежение и пропуска ли газ. Клапаните си дефектират разбира се, но не е задължително това да е проблема ти.
Горелката не изглежда да има ръжда, но огледайте да не е запушена някъде. В английските форуми съм срещал описан проблем с недостатъчен пламък в питата поради запушване или корозия/окисляване на подаващата газта тръбичка, което задейства защитата и спира газта.
Напиши подробно какво сте правили за да може колегите да ти дадат съвет.
Проверихте ли редуцир вентила дали не е дефектирал, че и от предното ти описание кога се е появил проблема може да излезе точно това. Като се замисля, вентила ти нищо чудно да е оригиналния червен на цвят, т.е. предназначен за пропан и сега с нашата адска смес с бутан да е сдал багажа.
Ако не се справиш и зариташ за краен вариант, имам един такъв бойлер, който не смятам да ползвам и може да се пробва.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Кемпер / Каравана
pafko



Регистриран на: 01 Авг 2012
Мнения: 6
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Нед Ное 25, 2012 10:11 pm    Заглавие: РЕ: Отговорете с цитат

Ами .. когато подам 12V от акумулатора директно на клапана .. веднага пали няма проблем .. пали си със пиезо-кристала както си трябва да пали... т.е. едва ли е клапана, налягането на газта, пиезо-кристала ... редуциловия вентил ...липсата на газ/куслород ... и повечето нормални неща за да не пали ...То и това е решение само че .. опасявам се че ако прегрее бойлера може да гръмне .. или да прецакам нещо нещо по-платката .. т.е. мога да го направя със едно "ключе" пускане/спиране .. Като цяло бутилката е английска .. само че преправена за да може да се зарежда в БГ. Редуцила е 30 милибара или бара (и аз не помня как беше нярката) НО СЪМ СИГУРЕН че е колкото беше стария редуцил ...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя Кемпер / Каравана
mulenceto



Регистриран на: 22 Май 2012
Мнения: 1147
Местожителство: София, ама е от Варна :)

МнениеПуснато на: Нед Ное 25, 2012 10:51 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Да разбирам ли, че с включена автоматика допълнително подаваш ток на клапана и всичко тръгва, вкл. и пали сам (там не е пиезо, а електронна схема)? И при прекъсване на тока към клапана, спира газата.
Ако е така, изглежда електрониката не отваря клапана, но пък пали и вероятно ще може да управлява и температурата при работещ клапан.
Без да съм наясно с управлението, но вътре на платката няма ли някакво реле за клапана, което може да го проверите внимателно дали сработва, стига ли управляващо напрежение и какво излиза на товарната верига.
Онова където е червената врътка на снимката ми прилича на термозащита.
До нея идва ли напрежение от платката и пропуска ли към клапана?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Кемпер / Каравана
pafko



Регистриран на: 01 Авг 2012
Мнения: 6
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон Ное 26, 2012 12:04 am    Заглавие: Отговорете с цитат

"Да разбирам ли, че с включена автоматика допълнително подаваш ток на клапана и всичко тръгва, вкл. и пали сам (там не е пиезо, а електронна схема)? И при прекъсване на тока към клапана, спира газат"
- Да работи си .. пали си все едно си работи нормално ... като махна директния плюс от акумулатора и спира ..

Да, това червеното колелце е термо- защита ..има нещо като медна пластина ...от там се и регулира колко да топли водата ...
А иначе вътре по-платката няма такова реле .. то мисля че е клапан и реле едновременно това дето пуска газта .. А иначе всичко логично проверихме със електричар .. всичко е Ок .. и по-платката е Ок. Вероятно тоя клапан прави мизерия ..
Аз за това питам.. ако някой тука има със такъв като моя бойлер .. или ако има части за такъв .. да пробваме или нещо подобно че ми писна да се заминавам ...
П.С. Жена ми взе свиква да грее вода на котлона ... така че не е болка за умиране това че не работи бойлера Smile))))
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя Кемпер / Каравана
mulenceto



Регистриран на: 22 Май 2012
Мнения: 1147
Местожителство: София, ама е от Варна :)

МнениеПуснато на: Пон Ное 26, 2012 12:20 am    Заглавие: Отговорете с цитат

На клапана виждам само два извода, т.е. няма как да е реле.
Възможно е да отваря пропорционално на подаваното напрежение, но как да го проверите няма идея.
Мерихте ли му намотката на съпротивление и за пробив на изолацията?
Що не го закачите на регулируем изправител и да видите как се държи според напрежението, отваря, неотваря, консумация.
То може и чисто механично да заклинва котвата, буталото или клапана, в зависимост от конструкцията.

Между другото четох, че температурата е фиксирана и сега сте разбутали настройката като сте въртели врътката на защитата.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Кемпер / Каравана
vypetrov



Регистриран на: 28 Ное 2012
Мнения: 16
Местожителство: B.G. Лом

МнениеПуснато на: Вто Дек 04, 2012 9:42 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте !
Нов съм в този форум.Темата за бойлерите е интересна.Някой да има схема на управлението на газовите бойлери. В началото на темата има снимки на платката за управление.Ако някой от знаещите е запознат със схемата моля да я сподели във форума. Rolling Eyes
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Кемпер / Каравана
Наско
Клубен член с кемпер
Клубен член с кемпер


Регистриран на: 08 Май 2008
Мнения: 449
Местожителство: софия

МнениеПуснато на: Пон Фев 04, 2013 7:49 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Досаден проблем; печката и бойлера работят но през 3часа се налага да им бия по два шамара Evil or Very Mad Зима, ски...кеф, кеф ама не Evil or Very Mad Прибирам се от пързалка капнал и мокър до кости от...дъжд Evil or Very Mad Както и да е паля
печката на МХ. и в леглото.До тук всичко е ОК, но в 1час ме събужда едно неприятно скрибуцане ..........та на Въпроса-къде е вентилатора на тая проклета тенджера! Трябва ли да разглобявам целия бойлеропечка и поправимо ли е Question Моля за инфо от препатили или знаещи.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя Кемпер / Каравана Yahoo Messenger MSN Messenger
СандрЕли
Клубен член с кемпер
Клубен член с кемпер


Регистриран на: 30 Окт 2009
Мнения: 584
Местожителство: БГ

МнениеПуснато на: Пон Фев 04, 2013 10:20 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Насе тази комбинирана печко-бойлер са отвратителни. При най-малкото падане на акомулатора спират да работят и печката и бойлера и само пуфка и скърца. Трябва да запалиш автомобила за да възтанови акомулатора. Предпоследният кемпер заради това си замина скоропостижно. Напоследък избягват да поставят този модел. Ако си спомняш една година на Ястребец на Н. година брахме ядове с това чудо.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Кемпер / Каравана
MITKO70
Клубен член с каравана
Клубен член с каравана


Регистриран на: 23 Мар 2008
Мнения: 5301
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Фев 04, 2013 11:22 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Така е ,за съжаление ,искат си постоянен ,здрав ток на 12в.Същия проблем го имах на втория ни кемпер с печка ТРЮМАТИК Е 1800,тип калорифер,падне ли малко тока и почват фокусите crying Very Happy
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя Кемпер / Каравана
Наско
Клубен член с кемпер
Клубен член с кемпер


Регистриран на: 08 Май 2008
Мнения: 449
Местожителство: софия

МнениеПуснато на: Вто Фев 05, 2013 12:34 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Това го знам, ток има. Проблема е в шума от вентилатора, работи и парно и бойлер но бръмчи и не може да се спи Evil or Very Mad Казаха ми че вентилатора е
на фтулки не е с лагерчета и се износват, сменя се мотора със фтулки и стойки-150Е Evil or Very Mad
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя Кемпер / Каравана Yahoo Messenger MSN Messenger
СандрЕли
Клубен член с кемпер
Клубен член с кемпер


Регистриран на: 30 Окт 2009
Мнения: 584
Местожителство: БГ

МнениеПуснато на: Вто Фев 05, 2013 1:22 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Може да не са втулки, а да ти опира перката на вентилатора в корпусчето на кожуха около него.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Кемпер / Каравана
Наско
Клубен член с кемпер
Клубен член с кемпер


Регистриран на: 08 Май 2008
Мнения: 449
Местожителство: софия

МнениеПуснато на: Вто Фев 05, 2013 5:10 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Сашо и това го има, защото пищи на два гласа.Ако знаеш къде е перката казвай, те са свързани. Събирам инфо защото мястото е гадно за мен,
ниско, тясно,тъмно........ :mad: От огледа до момента ми се струва че е
точно отзад в шкафа, значи всичко трябва да се извади отвън Shocked
Извадя ли го няма как да разбера нищо защото то и така пищи само когато то реши, по точно когато реша да спя Twisted Evil
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя Кемпер / Каравана Yahoo Messenger MSN Messenger
mulenceto



Регистриран на: 22 Май 2012
Мнения: 1147
Местожителство: София, ама е от Варна :)

МнениеПуснато на: Вто Фев 05, 2013 7:37 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Наско написа:
Сашо и това го има, защото пищи на два гласа.Ако знаеш къде е перката казвай, те са свързани. Събирам инфо защото мястото е гадно за мен,
ниско, тясно,тъмно........ :mad: От огледа до момента ми се струва че е
точно отзад в шкафа, значи всичко трябва да се извади отвън Shocked
Извадя ли го няма как да разбера нищо защото то и така пищи само когато то реши, по точно когато реша да спя Twisted Evil


Бях чел из чуждите форуми, че вентилатора е слабо място на комбинираните печки-бойлери. Но дали е на втулки или лагери не съм срещал информация конкретно.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Кемпер / Каравана
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    kemper-club forum Форуми -> Резервни части, ремонти, аварии Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Следваща
Страница 8 от 10

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov