kemper-club forum Форуми kemper-club forum
Място за комуникация и споделяне на идеи, мероприятия и мнения на хора запленени от страстта наречена кемпер. Да погледнем живота от хубавата му страна!
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрация 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

ПЪРВО ПРОЧЕТИ ТОВА!

В този форум се комуникира на БЪЛГАРСКИ ЕЗИК, пише се на КИРИЛИЦА и моля НЕ СЕ ОТКЛОНЯВАЙТЕ от това правило!
Уважавайте другите, за да уважават и вас! Бъдете преди всичко ХОРА, не примати!
Усилен съединител за кемпер? Има ли такова "животно&quo
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    kemper-club forum Форуми -> Резервни части, ремонти, аварии
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Gunner



Регистриран на: 30 Окт 2015
Мнения: 53

МнениеПуснато на: Чет Дек 21, 2017 2:39 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Ако си бил с Валео, сложи Валео, аз така постъпих!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Тонин



Регистриран на: 21 Фев 2017
Мнения: 78
Местожителство: Русе

МнениеПуснато на: Чет Дек 21, 2017 6:56 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Валеото да ми го подаряват няма да го сложа. Автърмаркет Валео няма нищо общо със заводското. hammer
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Кемпер / Каравана
toti66



Регистриран на: 20 Юли 2009
Мнения: 49
Местожителство: BG софия

МнениеПуснато на: Сря Яну 10, 2018 6:00 pm    Заглавие: По принцип има усилени съединители, но за този модел едва ли Отговорете с цитат

Усилените съединители имат разлика в демферните пружини, някой са с по дебели, а други с повече броя. Като се свали , най- добре ще се види. Ако са същите , като тези който предлагат няма проблем. Иначе при по евтините съединители, човек може да попадне и на рециклирани модели. Трябва да се гледа внимателно как изглажда, дали е боядисан добре и т.н. Аз мога да помогна с добра цена за такъв съединител, ако го има в ТЕХ КО София.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Кемпер / Каравана
Любомир Мечков



Регистриран на: 20 Яну 2014
Мнения: 1243

МнениеПуснато на: Сря Яну 10, 2018 7:04 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Бях се зарекъл да не пиша точно в тази тема, защото имам смесени чувства... Ама тегое...
Нямам идея има или няма по-усилен. Аз, обаче не купувам от Евро07 или Ауто Плюс такива неща. А директно от представителството и, понеже ми е близо - директно от Пежо... Фиат, Ситроен, Пежо - все тая. Това нещо се сменя ужасно с обратен чук като се извади вилката или чупене на обратния лагер. Работата не е никак лесна... Не си заслужава такава гимнастика и най-накрая да се монтира боклук, който може да повреди дори и маховика. А тези 150 лева, които се коментират... При мен за 150 лева евентуааално мога да се съглася да сменя полуоската и то, ако не е Макси база .

За LUK, молим ви се, те са само за първично вграждане, това тука, което продават за LUK е рециклиран боклук и лично аз се опарих, но не за бус, а за автомобил.

И, по мое мнение не толкова товарът оказва влияние на съединителя, колкото задкормилното устройство.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ogromnii



Регистриран на: 22 Ное 2008
Мнения: 1179
Местожителство: софия

МнениеПуснато на: Сря Яну 10, 2018 9:48 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Ако оста на вилката е ръждясала или не излиза по друга причина болтовете на притискателния могат да се развият през маншона на вилката и да се свали кутията със съединителя, след което да се "обработва" на масата... Idea
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Кемпер / Каравана
Любомир Мечков



Регистриран на: 20 Яну 2014
Мнения: 1243

МнениеПуснато на: Сря Яну 10, 2018 9:55 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

ogromnii написа:
Ако оста на вилката е ръждясала или не излиза по друга причина болтовете на притискателния могат да се развият през маншона на вилката и да се свали кутията със съединителя, след което да се "обработва" на масата... Idea
Може, това е чудесно, но не ми се е налагало, имам опит с 4-5 такива. На всичките им излизаха вилките като тапи с обратен чук за полуоска на жигули, приспособен за нов живот Very Happy
Но тогава мой колега ми каза, че, ако е достатъчно опечен лагерът, може с удар по корпуса да се счупи. Но реших, че това е прекалено аборигенско, а и от де да знам дали лагерът "се е опекъл"...

Но съединител само от Пежо и беше към 670 лева. Не помня нито марка нито нищо. Но май беше каквото сваляме, такова качваме. С едни розови маркери...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
АннаДим



Регистриран на: 21 Фев 2017
Мнения: 53

МнениеПуснато на: Пет Яну 12, 2018 8:16 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Като ви чета коментарите за ремонта и се стресирамSmile Колебанията ми са големиSmile Машината е на 56 к и все се чудя дали е възможно чак толкова да се износи , че да е за смянаSmile Ама и се страхувам да не ме остави някъде Smile
Макар , че "оставането" не става изведнъжSmile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
chicken



Регистриран на: 13 Сеп 2016
Мнения: 1637
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет Яну 12, 2018 8:42 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Както каза Мечков, зависи и от задкормилното Smile Преди години купихме едно Ситроенче на 60000. Тъкмо му беше свършила гаранцията, първи собственик. Кака, която на него се е учила да кара из София... Ами съединителя си беше за смяна. Това е карало 60000 на полусъединител Smile И както беше за смяна, та едва се довлякох до сервиза. С противогаз Smile
Сегашната ми двутонна дизелова Тойота е със съединител за смяна. От над 30000 километра. От които 9 с каравана, а половината от останалите софийско градско... Два пъти замириса при маневри с караваната.... Ще го сменя някой ден, тези дни, че досадно му скрибуцат пружините при превключване... А и превключването стана досадно... Smile А и ще счупя нещо накрая... Но никога няма да свърши като на Ситроена...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Кемпер / Каравана
АннаДим



Регистриран на: 21 Фев 2017
Мнения: 53

МнениеПуснато на: Пет Яну 12, 2018 9:11 am    Заглавие: Отговорете с цитат

chicken написа:
Както каза Мечков, зависи и от задкормилното Smile Преди години купихме едно Ситроенче на 60000. Тъкмо му беше свършила гаранцията, първи собственик. Кака, която на него се е учила да кара из София... Ами съединителя си беше за смяна. Това е карало 60000 на полусъединител Smile И както беше за смяна, та едва се довлякох до сервиза. С противогаз Smile
Сегашната ми двутонна дизелова Тойота е със съединител за смяна. От над 30000 километра. От които 9 с каравана, а половината от останалите софийско градско... Два пъти замириса при маневри с караваната.... Ще го сменя някой ден, тези дни, че досадно му скрибуцат пружините при превключване... А и превключването стана досадно... Smile А и ще счупя нещо накрая... Но никога няма да свърши като на Ситроена...


Един път замириса ,но провокирано от мен да го пробвам. Включването засега не е проблем /от скорост на скорост/ градско не карам Smile Съединителя отделя "горе". За сравнение личният автомобил /Шкода/ смених съединител на 220 к защото започнах много трудно да включвам първа и задна . Оригиналният доколкото знам беше Закс и ме изкара тези 220 к "Новият" е LUK ...Вече съм на 290 к/или 70 к след смяната и пак започват тези проблеми...Та както каза един колега по горе това което се слага при сглобяването на автомобила не е това което е предназначено за ремонт и подмяна....
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Любомир Мечков



Регистриран на: 20 Яну 2014
Мнения: 1243

МнениеПуснато на: Пет Яну 12, 2018 9:29 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Съединителите на тези машини винаги са по-"горе". Ако за момента няма повече оплаквания - не го пипайте. Когато феродото се запали, то се пали само най-горният слой, който контактува с притискателя и маховика. Твърде вероятно е да се "самопочисти". Но, ако се е запалил порядъчно и започнат да падат феродови фрагменти - нов е най-добре. Купувайте съединител по номер на рамата от вносителя, за да ви е мирна главата. Лично аз съм се напатил от повечето фирми, предлагащи авто части. Не си заслужава да се спести от 200-300 лева, ако в един момент вместо почивка, получим "уникалната" възможност за пътна помощ. Както и втори път плащане на труд. Цената, спрямо спестеното ще е поне 3.14 пъти по-висока.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
loveforever
Администратор
Администратор


Регистриран на: 29 Сеп 2007
Мнения: 6472
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет Яну 12, 2018 11:22 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Много зависи как е каран кемпера.
Нашия съединител го сменяхме малко след като бяхме купили кемпера, който беше тогава на 4 години и 88000км. От смяната до сега са минали 10 години и сме навъртели с новия още 110000км без никакви индикации за износване, но и кемпера се кара максимално щадящо в тая насока.
_________________
Магия в лилаво
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя Кемпер / Каравана
North wind
Клубен член с кемпер
Клубен член с кемпер


Регистриран на: 29 Ное 2013
Мнения: 1013
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Пет Яну 12, 2018 5:41 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

loveforever написа:
Много зависи как е каран кемпера.
Нашия съединител го сменяхме малко след като бяхме купили кемпера, който беше тогава на 4 години и 88000км. От смяната до сега са минали 10 години и сме навъртели с новия още 110000км без никакви индикации за износване, но и кемпера се кара максимално щадящо в тая насока.

Да можех да се похваля и аз със същото ... think
big dog
_________________
Търсиш път! За какво ти е?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Кемпер / Каравана
АннаДим



Регистриран на: 21 Фев 2017
Мнения: 53

МнениеПуснато на: Пон Яну 15, 2018 9:10 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Любомир Мечков написа:
Съединителите на тези машини винаги са по-"горе". Ако за момента няма повече оплаквания - не го пипайте. Когато феродото се запали, то се пали само най-горният слой, който контактува с притискателя и маховика. Твърде вероятно е да се "самопочисти". Но, ако се е запалил порядъчно и започнат да падат феродови фрагменти - нов е най-добре. Купувайте съединител по номер на рамата от вносителя, за да ви е мирна главата. Лично аз съм се напатил от повечето фирми, предлагащи авто части. Не си заслужава да се спести от 200-300 лева, ако в един момент вместо почивка, получим "уникалната" възможност за пътна помощ. Както и втори път плащане на труд. Цената, спрямо спестеното ще е поне 3.14 пъти по-висока.


Говорих направо с Фиат България и оттам ще купя същият съединител /500+ лева/ Сега остава да убедя сервиза ,който съм избрал /ако реша на 100%/ да го смени щото те имат една табела като билборд , че не работят с части на клиентаSmile ...Чакам малко да се стопли да го юрна напред назад да реша какво да правяSmile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Любомир Мечков



Регистриран на: 20 Яну 2014
Мнения: 1243

МнениеПуснато на: Пон Яну 15, 2018 10:18 am    Заглавие: Отговорете с цитат

АннаДим написа:

Говорих направо с Фиат България и оттам ще купя същият съединител /500+ лева/ Сега остава да убедя сервиза ,който съм избрал /ако реша на 100%/ да го смени щото те имат една табела като билборд , че не работят с части на клиентаSmile ...Чакам малко да се стопли да го юрна напред назад да реша какво да правяSmile


Това е най-правилното решение ! В Пежо е по-скъп, по спомен към 670 лева беше комплект с лагер.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Тодор Василев



Регистриран на: 03 Май 2016
Мнения: 272

МнениеПуснато на: Пон Яну 15, 2018 11:04 am    Заглавие: Отговорете с цитат

АннаДим написа:
Любомир Мечков написа:
Съединителите на тези машини винаги са по-"горе". Ако за момента няма повече оплаквания - не го пипайте. Когато феродото се запали, то се пали само най-горният слой, който контактува с притискателя и маховика. Твърде вероятно е да се "самопочисти". Но, ако се е запалил порядъчно и започнат да падат феродови фрагменти - нов е най-добре. Купувайте съединител по номер на рамата от вносителя, за да ви е мирна главата. Лично аз съм се напатил от повечето фирми, предлагащи авто части. Не си заслужава да се спести от 200-300 лева, ако в един момент вместо почивка, получим "уникалната" възможност за пътна помощ. Както и втори път плащане на труд. Цената, спрямо спестеното ще е поне 3.14 пъти по-висока.


Говорих направо с Фиат България и оттам ще купя същият съединител /500+ лева/ Сега остава да убедя сервиза ,който съм избрал /ако реша на 100%/ да го смени щото те имат една табела като билборд , че не работят с части на клиентаSmile ...Чакам малко да се стопли да го юрна напред назад да реша какво да правяSmile

Хора защо се занимавате с неща които са работа на други хора( автосервизите ).
Сега Фиат България ще вземат съединителя от ТиН Кар примерно и ще ти го препродадат. Wink
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    kemper-club forum Форуми -> Резервни части, ремонти, аварии Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Следваща
Страница 4 от 9

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov